Abonament Bereneta Solidària Entrepà de Formatge

Abonament Bereneta Solidària Entrepà de Formatge

21,00€

Bono merienda solidaria bocadillo de queso.

Abonament solidàri entrepà de formatge.

Descripción

Abonament bereneta solidària 

Amb la compra d’aquest abonament, el teu fill o filla podrà gaudir de la nostra «bereneta solidària», una iniciativa que fem un dilluns de cada mes i que consta d’un panet i una peça de fruita.

Tot el recaptat amb aquesta activitat es destina íntegrament a la nostra ONG Fundació Proideba, ajudant a finançar projectes solidaris.

Com funciona? 

– Preu i durada: L’abonament cobreix la bereneta solidària mensual de tot el curs escolar (equivalent a 3 € per berenar/mes).

– Format i lliurament: En adquirir l’abonament, el seu fill/a rebrà un Carnet d’abonat/da a la bereneta, el qual haurà de presentar cada mes per recollir el berenar (a partir del mes en què s’hagi adquirit).

– Selecció d’opcions salades: pernil dolç, sobrassada, paté fines herbes o formatge.

– Incorporacions al llarg del curs: Si adquireixes l’abonament un cop començat el curs, el preu s’ajustarà proporcionalment als mesos que quedin fins a final de curs.

– Adquisició: L‘abonament es podrà adquirir fins a 5 dies hàbils previs a la data de la bereneta. El calendari previst per fer-les és: 9 novembre, 14 desembre, 25 gener, 22 febrer, 22 març, 26 abril i 31 maig.

– Absències: En cas que el seu fill/a abonat/da no pugui assistir a l’escola el dilluns de bereneta, l’import d’aquell dia no es retornarà, sinó que quedarà com a donació directa a la Fundació Proideba.

💡 Si voleu conèixer més sobre la tasca social que fem, us convidem a visitar el lloc web de la Fundació Proideba.

——————————————

Bono merienda solidaria 

Con la compra de este bono, tu hijo o hija podrá disfrutar de nuestra «merienda solidaria», una iniciativa que realizamos un lunes de cada mes y que consta de un bocadillo y una pieza de fruta.

Todo lo recaudado con esta actividad se destina íntegramente a nuestra ONG Fundación Proideba, ayudando a financiar proyectos solidarios.

¿Cómo funciona? 

– Precio y duración: El bono cubre la merienda solidaria mensual de todo el curso escolar (equivalente a 3 € por merienda/mes).

– Formato y entrega: Al adquirir el bono, su hijo/a recibirá un Carné de abonado/a a la merienda, el cual deberá presentar cada mes para recoger la merienda (a partir del mes en que se haya adquirido).

– Selección de opciones saladas: Jamón York, sobrasada, paté a las finas hierbas o queso.

– Incorporaciones a lo largo del curso: Si adquieres el bono una vez empezado el curso, el precio se ajustará proporcionalmente a los meses que quedan hasta final de curso.

– Adquisición: El bono se podrá adquirir hasta 5 días hábiles previos a la fecha de la merienda. El calendario previsto de meriendas es: 9 noviembre, 14 diciembre, 25 enero, 22 febrero, 22 marzo, 26 abril y 31 mayo.

– Ausencias: En caso de que su hijo/a abonado/a no pueda asistir a la escuela un lunes de merienda, el importe de ese día no se devolverá, sino que quedará como donación directa a la Fundación Proideba.

💡  Si queréis conocer más sobre la labor social que hacemos, os invitamos a visitar el sitio web de la Fundación Proideba.